CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 20, 2008

Siapakah MATK?

Kami adalah sekumpulan kanak-kanak berumur antara umur 8 dan 13 tahun tetapi sekarang kami sudah dewasa sedikit. Ramai dari kumpulan kami datang dari keluarga seni. Saya bermula sebagai kawan sahaja dan lambat laun, saya diajak menari hip-hop bersama mereka. Mula-mula saya malu tetapi kemudian, saya seronok sekali.

MATK Inc terdiri daripada:

Kimberly- One minute of Fame'Kim Spears ' peminat Britney Spears. Sekolah Rendah Lakeside.
Shazran- Permanang Individul Suntec 'Lil Micheal Jackson ' peminat Micheal Jackson.
Shahiran- 'Freeway Shah' breakdancer
Erliyana- 'Liara ' peminat Ciara. Sekolah Rendah Lianhua. Suka warna merah jambu.
Atrisya- 'Shanet ' peminat Janet Jackson. Sekolah Rendah Lianhua/Concord.
Syazlin- 'Missy Syaz ' ketua kumpulan dan yang tertua. Sekolah Menegah Yusof Ishak.
Suzana(saya)- 'Ana Rox ' peminat Siti Nurhaliza. Sekolah Rendah Fuhua!

0 comments: