CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, June 30, 2008

Persembahan kami di Suria bersama Ahli Fikir! LIVE!

Kumpulan M.A.T.K dipilih oleh kumpulan terkenal hiphop Ahli Fikir untuk membuat persembahan di APM (Anugerah Planet Muzik).....Live di kaca televisyen.

Persembahan kami pada malam itu bertajuk Inilah Barisan Kita dimana kami menyanyi dan menari bersama mereka.

Dibawah ini ialah video yang M.A.T.K. dan Ahli Fikir.. Saya salah satu dari background Dancers.


http://youtube.com/watch?v=Up9OvQBSKPg



Inilah pengalaman yang saya tidak dapat lupakan=).. Beribu-ribu orang menyaksikan persembahan kami di Singapore Expo dan di televisyen. Saya cuma merasa gerun sedikit sahaja kerana sudah biasa membuat persembahan di hadapan ramai orang. Di Expo, saya dapat melihat bagaimana tv crew membuat kerja mereka.Saya harap dapat berjumpa mereka lagi.

0 comments: